Manažérske zručnosti

Mobing na pracovisku a ako ho asertívne zvládnuť

Mobing na pracovisku a ako ho asertívne zvládnuť

Cieľ programu: vedieť, čo je  mobing, kde sa s ním môžeme stretnúť, poznať, aké taktiky sú použiteľné pri mobingu a naučiť sa ho asertívne zvládnuť

Organizácia času managera

Organizácia času managera

Cieľ programu: naučiť sa efektívne využívať čas, zvládnuť jeho plánovanie, vedieť, ako vytvoriť fungujúci tým, pochopiť modely správania jednotlivcov v skupine

Ako vytvoriť funkčný tím

Ako vytvoriť funkčný tím

Cieľ programu: vedieť, ako vytvoriť fungujúci tím, pochopiť modely správania jednotlivcov v skupine, naučiť sa, ktoré štýly riadenia sú vyhovujúce pre jednotlivé skupiny

Motivácia pracovníkov

Motivácia pracovníkov

Cieľ programu: naučiť sa, ako prebieha motivačný proces, poznať negatívne a pozitívne motivačné faktory, ako používať jednotlivé stimulačné faktory

Moderne riadiaci pracovník

Moderne riadiaci pracovník

Cieľ programu: vedieť, aké vlastnosti musí mať majster, ako komunikovať s podriadenými, naučiť sa  motivovať pracovníkov, poznať svoj tím

Získavanie a výber pracovníkov

Získavanie a výber pracovníkov

Cieľ programu: pochopiť výber ako proces, naučiť sa aký pohovor zvoliť pre dané pracovné miesto, vedieť aký je postup, zvládnuť alebo zopakovať schopnosti potrebné pre správny pohovor

Firemná kultúra

Firemná kultúra

Cieľ programu:   identifikácia firemnej kultúry spoločnosti, vytvorenie pravidiel, ktoré reprezentujú firemnú kultúru a ich implementácia do spoločnosti

Manažérske rozhodovanie a kreatívne techniky v rozhodovaní

Manažérske rozhodovanie a kreatívne techniky v rozhodovaní

Cieľ programu: poznať proces riešenia problémov, fázy a metódy riešenia, naučiť sa využívať kreatívny potenciál, poznať techniky a nástroje kreatívneho riešenia problémov

Najčastejšie chyby manažérov a ako sa im vyhnúť

Najčastejšie chyby manažérov a ako sa im vyhnúť

Cieľ programu: aké chyby robia manažéri, identifikácia vlastných chýb, spôsoby riešenia

Koučovanie – kedy, ako, prečo

Koučovanie – kedy, ako, prečo

Cieľ programu: čo je koučing, spôsob koučovania zamestnancov, nácvik koučovacích rozhovorov

Emočná inteligencia - Emocionálny manažment

Emočná inteligencia - Emocionálny manažment

Cieľ programu: porovnať rozdiely medzi IQ a EQ, nájsť v sebe potenciál pre rozvoj EQ a použitie v praxi

Konflikt manažment

Konflikt manažment

Cieľ programu: poznať konflikt, jeho štádiá a príčiny vzniku, vedieť identifikovať konflikt, naučiť sa zvládnuť konflikt v rôznych štádiách

Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?

V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte

Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?

V prípade záujmu ma prosím neváhajte 
kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 
alebo mi napíšte