Ako využiť pozitíva asertívnej komunikácie k dosiahnutiu svojich cieľov
Cieľ programu: Identifikovať sám seba v komunikácii, naučiť sa, čo je asertivita, asertívne práva ako správne asertívne komunikovať, ako povedať nie, precvičiť si jednotlivé asertívne zručnosti, ako poznať manipulátora, naučiť sa prijímať a dávať kritiku
Poznaj sám seba
Rozdiel medzi agresivitou, pasivitou a asertivitou
Postoje v interpersonálnej komunikácii
Transakčná analýza, jej využitie v praxi
Základné asertívne práva
Základné asertívne povinnosti
Typy asertívneho jednania
Asertívne „ NIE“
Umenie odmietnuť
6 základných asertívnych techník, praktické precvičenie
Manipulátor – ako ho poznáme
Ako vnímate kritiku?
Ako reagovať na oprávnenú kritiku
Ako reagovať na neoprávnenú kritiku
Konštruktívna kritika
Rozum a cit – emočná inteligencia, vyjadrovanie emócií
Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?
V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte
Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?
V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte