Komunikácia

Efektívna komunikácia

Efektívna komunikácia

Cieľ programu: naučiť  sa a upevniť komunikačné zručnosti, vedieť zvládnuť námietky, pochopiť teóriu konfliktu

Telefonická komunikácia

Telefonická komunikácia

Cieľ programu: naučiť sa, ako sa správať pri jednotlivých typoch tel. rozhovorov, zvládnuť aktívny a pasívny tel. hovor, vedieť mplánovať tel. hovory

Ako využiť pozitíva asertívnej komunikácie k dosiahnutiu svojich cieľov

Ako využiť pozitíva asertívnej komunikácie k dosiahnutiu svojich cieľov

Cieľ programu: Identifikovať sám seba  v komunikácii, naučiť sa, čo je asertivita, asertívne práva ako správne asertívne komunikovať, ako povedať nie, precvičiť si jednotlivé asertívne zručnosti, ako poznať manipulátora, naučiť sa prijímať a dávať kritiku

Obchodnícke zručnosti

Obchodnícke zručnosti

Cieľ programu: Naučiť sa, čo potrebuje obchodník pre prácu, ako vedieť komunikovať so zákazníkom, vedieť, aké typy zákazníkov môže stretnúť

Ako nestratiť zákazníka?

Ako nestratiť zákazníka?

Cieľ programu: vedieť, ako upevniť vzťah so zákazníkom, zvládnuť "zlého" zákazníka, naučiť sa taktiky pri predaji

Umenie presvedčiť a vyjednávať – 1.časť

Umenie presvedčiť a vyjednávať – 1.časť

Cieľ programu:  vedieť, čo potrebujete na  úspešné uzavretie  obchodu, aké faktory ovplyvňujú uzavretie obchodu. 

Umenie presvedčiť a vyjednávať – 2.časť

Umenie presvedčiť a vyjednávať – 2.časť

Cieľ programu: nadstavba tréningu prvej časti, v ktorej si upevníme získané vedomosti, prakticky precvičíme techniky vyjednávania, naučíme sa zvládať "zlých klientov". 2x2 dni.

Zakázaná rétorika – tréning manipulačných techník

Zakázaná rétorika – tréning manipulačných techník

Cieľ programu: získať prehľad o taktikách, ktoré môže používať obchodník pri jednaní aj váš obchodný partner, metodika a tréning jednotlivých techník

Príprava na veľtrh

Príprava na veľtrh

Cieľ programu: Upevniť a precvičiť  komunikačné zručnosti,  naučiť sa poznať nového zákazníka, vedieť viesť obchodný rozhovor s novým a stálym zákazníkom, naučiť sa zásady spoločenského protokolu potrebné pri prezentácii na veľtrhu

Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?

V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte

Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?

V prípade záujmu ma prosím neváhajte 
kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 
alebo mi napíšte