Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?
V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte
Cieľ programu: naučiť sa a upevniť komunikačné zručnosti, vedieť zvládnuť námietky, pochopiť teóriu konfliktu
Cieľ programu: naučiť sa, ako sa správať pri jednotlivých typoch tel. rozhovorov, zvládnuť aktívny a pasívny tel. hovor, vedieť mplánovať tel. hovory
Cieľ programu: Identifikovať sám seba v komunikácii, naučiť sa, čo je asertivita, asertívne práva ako správne asertívne komunikovať, ako povedať nie, precvičiť si jednotlivé asertívne zručnosti, ako poznať manipulátora, naučiť sa prijímať a dávať kritiku
Cieľ programu: Naučiť sa, čo potrebuje obchodník pre prácu, ako vedieť komunikovať so zákazníkom, vedieť, aké typy zákazníkov môže stretnúť
Cieľ programu: vedieť, ako upevniť vzťah so zákazníkom, zvládnuť "zlého" zákazníka, naučiť sa taktiky pri predaji
Cieľ programu: vedieť, čo potrebujete na úspešné uzavretie obchodu, aké faktory ovplyvňujú uzavretie obchodu.
Cieľ programu: nadstavba tréningu prvej časti, v ktorej si upevníme získané vedomosti, prakticky precvičíme techniky vyjednávania, naučíme sa zvládať "zlých klientov". 2x2 dni.
Cieľ programu: získať prehľad o taktikách, ktoré môže používať obchodník pri jednaní aj váš obchodný partner, metodika a tréning jednotlivých techník
Cieľ programu: Upevniť a precvičiť komunikačné zručnosti, naučiť sa poznať nového zákazníka, vedieť viesť obchodný rozhovor s novým a stálym zákazníkom, naučiť sa zásady spoločenského protokolu potrebné pri prezentácii na veľtrhu
V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte
V prípade záujmu ma prosím neváhajte
kontaktovať na tel. č. 0903 435 303
alebo mi napíšte