Cieľ programu: nadstavba tréningu prvej časti, v ktorej si upevníme získané vedomosti, prakticky precvičíme techniky vyjednávania, naučíme sa zvládať "zlých klientov". 2x2 dni.
Taktické jednanie
Sugestívne jednanie
Ako postupovať pri posudzovaní druhých osôb
Chyby pri hodnotení protihráča
Neverbálny prejav
Ako získať informácie
Tréning na kameru
Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?
V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte
Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?
V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte
Dovolíte nám používať cookies?
Cookies sú údaje, ktoré prehliadač ukladá pri prezeraní stránok. Bez nevyhnutných cookies by stránka nefungovala. Analytické pomáhajú zlepšovať obsah nášho webu. Vďaka personalizovaným cookies prispôsobujeme stránku priamo pre vás. Marketingové používame na účely marketingu a cielenie reklám. Váš súhlas je pre nás dôležitý, aby sme vám vedeli ponúknuť čo najlepší obsah.